Nog maar minder dan 2 weken.. - Reisverslag uit Driebergen-Rijsenburg, Nederland van Melle Keuchenius - WaarBenJij.nu Nog maar minder dan 2 weken.. - Reisverslag uit Driebergen-Rijsenburg, Nederland van Melle Keuchenius - WaarBenJij.nu

Nog maar minder dan 2 weken..

Door: Melle Keuchenius

Blijf op de hoogte en volg Melle

02 Januari 2015 | Nederland, Driebergen-Rijsenburg

Normaal gesproken kijk ik eigenlijk nooit naar de datum. Misschien komt het omdat ik niet meer naar school ga, en dus niet meer op een datum leef. Als ik moet werken, ga ik werken, en anders niet. Het is dus maar heel zelden dat ik naar een datum kijk. En zo was het vandaag ook. 2 Januari. Over 12 dagen rond deze tijd zit ik al in Lima. Op zoek naar een hotelletje waarschijnlijk. Of op zoek naar een lunch.
Inmiddels komt het allemaal al heel erg dichtbij, dus staat het plan best wel vast.
Kort gezegd: Peru en Bolivia zijn al redelijk volgepland met plaatsen en wilde plannen, terwijl Chili nog best wel leeg is, waarin we dus nog heel veel kunnen gaan plannen.

Maar.... Dat gaan we niet doen. Het is ook wel fijn om een paar weken niet zo heel erg veel te doen te hebben. Want als we daar zijn, zie je toch al wel weer 200 dingen die je wilt doen. Wat we ook kunnen gaan doen is vrijwilligerswerk in Chili. Dat doen we niet via één of andere fancy vrijwilligers-agency, maar via WWOOF (als je wilt weten wat WWOOF is, google 't even, maar in principe komt het neer op werken tegen kost en inwoning!)

Morgenochtend doe ik één van de laatste dingen voordat ik weg ga. Vaccinaties. Het is niet per se nodig, maar als ik gestoken wordt door een gele-koorts-mug, ga ik in ieder geval niet dood. Dat is toch fijn.

Stay tuned!

  • 03 Januari 2015 - 10:48

    Mart:

    Nou Melle, succes met de laatste loodjes dan. Maar...voorbereiden is ook een leuk onderdeel van de hele reis, toch.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Melle

Melle Keuchenius, 18 jaar. Net VWO afgerond, en nu een tussenjaar. Na een half jaar lang fulltime te hebben gewerkt in de horeca, ga ik nu 2,5 met een vriendin op reis naar Ecuador, Peru, Bolivia en Chili. De reis staat gepland van 18 januari tot 1 april.

Actief sinds 13 Nov. 2014
Verslag gelezen: 284
Totaal aantal bezoekers 11951

Voorgaande reizen:

17 Januari 2015 - 01 April 2015

Tussenjaar in Zuid-Amerika

Landen bezocht: