Doei Nederland! - Reisverslag uit Schiphol, Nederland van Melle Keuchenius - WaarBenJij.nu Doei Nederland! - Reisverslag uit Schiphol, Nederland van Melle Keuchenius - WaarBenJij.nu

Doei Nederland!

Door: Melle en Josefien

Blijf op de hoogte en volg Melle

14 Januari 2015 | Nederland, Schiphol

Gister was mijn laatste volle dag in Nederland, alles gepakt in mn rugzak. EHBO-kistje met medicijnen die ik moet slikken ( malariatabletten en hoogteziektepillen) Toch vind ik het niet erg om Nederland uit te gaan. Ik keek gister naar buiten toe, en zag dat het regende. Ik deed trouwens hetzelfde de andere afgelopen dagen, en steeds regende het weer. Of stormde. Toen ik vanochtend wakker werd, was het weer weer hetzelfde..
Af en toe check ik op mijn telefoon de weersvoorspelling voor Lima, waar we over ongeveer 17 uur zijn. 26 graden en zon. Beter kan het niet!

UPDATE:

We zijn nu aan het wachten in de gate. Het boarden gaat alleen nog even duren, want we hebben een half uur vertraging. #eengoedbeginishethalvewerk

Xjes,

Joos en Melle

• 14 Januari 2015 - 12:12

Oma Toos:

ik hoop regelmatig iets van je te horen. Dan maak ik het ook een beetje mee ! olma Toos