Tussenjaar in Zuid-Amerika - Reisverslagen van Melle Keuchenius - WaarBenJij.nu Tussenjaar in Zuid-Amerika - Reisverslagen van Melle Keuchenius - WaarBenJij.nu

Tussenjaar in Zuid-Amerika

Het tussenjaar is al bijna klaar, maar er is nog genoeg tijd om op reis te gaan naar Zuid-Amerika. Het heeft lang geduurd , maar we hebben nu eindelijk een bijna solid plan waar we naar toe gaan aankomende februari. Ik zeg we, omdat ik niet alleen ga. Ik ga samen met een van mijn beste vrienden, Josefien. Eerst wilde ik in mijn eentje gaan, maar Joos had ook opeens een tussenjaar, en wilde bijna hetzelfde als ik. Wat gaan we doen? We gaan naar Zuid-Amerika, waarschijnlijk beginnen we in Ecuador, daarna naar Peru en dan gaan we nog reizen in Bolivia en Chili. Ja, het klinkt veel voor in 2,5 maand. Maar we gaan het beste er van maken. Ons plan is als volgt: De eerste twee weken zijn gereserveerd voor een talenschool ergens in Ecuador of Peru. Na deze twee weken gaan we 4 weken vrijwilligerswerk doen. Op dit moment lijkt het erop dat dat gaat gebeuren op de Galapagos-eilanden. Misschien wel de speciaalste plek op aarde. De 4 weken die we hierna nog over hebben gaan we gebruiken om te reizen door Peru, Bolivia en Chili, om dan weer, na 10 weken, terug te vliegen naar het koude (dan hopelijk wel weer iets warmer) noorden.

Recente Reisverslagen:

09 April 2015

De reis is (bijna) afgelopen

06 April 2015

Zon, Zee, Chili

30 Maart 2015

Chili l Nog maar 10 dagen!

23 Maart 2015

Sucre en Uyuni

03 Maart 2015

Stuck in La Paz
Melle

Melle Keuchenius, 18 jaar. Net VWO afgerond, en nu een tussenjaar. Na een half jaar lang fulltime te hebben gewerkt in de horeca, ga ik nu 2,5 met een vriendin op reis naar Ecuador, Peru, Bolivia en Chili. De reis staat gepland van 18 januari tot 1 april.

Actief sinds 13 Nov. 2014
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 11958

Voorgaande reizen:

17 Januari 2015 - 01 April 2015

Tussenjaar in Zuid-Amerika

Landen bezocht: